söndag 29 mars 2009

Dagens utmaning

Jaha, jag blev utmanad av Ciz, så det är väl bara att sätta igång då...

4 tv-program:
Oj, svårt! Ser väldigt lite på tv just nu. Men Halv åtta hos mig brukar jag kika på och Desperate housewives är alltid en favorit. Sen så brukar jag då och då se på diverse inredningsprogram och Lyxfällan på tv3.se.

4 saker jag gjort idag:
Avnjutit söndagsfrukost i lugn och ro, kollat lägenhetsmarknaden, arbetat lite med gradun och kokat mat.

4 saker jag längtar efter:
Magisterexamen, lön, vår och en egen lägenhet.

4 saker på önskelistan:
En byrå, en resa, en varm sommar och fred på jorden.

4 saker som avskys:
Snö den 29:e mars, orättvisor, dammråttor och studier (ja just nu känns det så).

4 saker jag tycker om att göra:
Spela volleyboll, läsa, se på film och shoppa.

4 saker jag ätit idag:
Semla, mårasoåsin, spaghetti och grönsallad.

4 som jag utmanar:
Den som känner sig manad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar